השקה מחודשת למותג חדש
למעשה, הייתה זו השקה מחדש של מותג היוקרה הצרפתי בארץ, שפעל עד כה על אש קטנה. "היו לנו מותגי יוקרה צרפתיים לפני הרבה זמן, כמו בוגאטי ופסל ווגה, והיו מכוניות נהדרות כמו DS, בשוק היוקרה הכללי מותגים צרפתיים הם המובילים – ולנו יש חלום ש-DS תהיה ברשימה הזו". ריבו צופה ששוק הרכב הגלובלי יגדל בין 2015 ל-2023 ב-24%, ואילו הגידול בשוק היוקרה יהיה 36%. "שוק היוקרה מהווה 11% מתחום הרכב אבל נוטל כ-34% מהרווחים", הוא מציין ומעניק את ההסבר ליצירת המותג החדש.
השאיפה, אומר ריבו, היא להביא לדגמי DS את הידע של תעשיית היוקרה הצרפתית דרך אותו שילוב של חומרים מיוחדים ואיכותיים ותהליכי ייצור השומרים על עידונם.
למותג DS 400 אולמות תצוגה המכונים "DS STORE", ועד סוף השנה יצטרפו אליהם עוד 140, לסך כולל של 540 אולמות. "אנחנו לא מאמינים בקתדרלות גדולות אלא באולמות קטנים וממוקדים כמו בוטיק", מסביר ריבו את הרעיון העומד בבסיס DS STORE. עד כה שווקה DS במקומות רבים בעולם בתוך אולמות של פיג'ו וסיטרואן, אך לפי ריבו, DS7 קרוסבק, המייצג את הדור החדש של המותג, יימכר רק באולמות ייעודיים.
התוכניות המקומיות
ב-DS מתכוונים להמשיך ולמכור השנה את ה-3 וה-5 המוכרות, ולקראת סוף השנה או תחילת השנה הבאה, אמורה להגיע לכאן גרסת 1.6 ליטר טורבו בנזין אוטומטית ל-DS7 ולהצטרף לגרסת הדיזל שהושקה כעת בישראל; בשלב זה מדובר על זו עם 180 כ"ס (קיימת גרסה נוספת עם 225 כ"ס).
הדגם הבא – רכב פנאי קטן וחדש לגמרי שיוצג בתערוכת פאריז (ספטמבר 2018) – יגיע לכאן בעוד שנה לערך. דגם זה אמור להגדיל באופן משמעותי את היקף המכירות של המותג הצעיר. ב-DS ישראל מצפים להגדיל את היקף המכירות פי ארבעה בערך, מ-58 מכוניות ב-2017 לאזור ה-200 ב-2018, והדגם החדש אמור להכפיל אותן ב-2019.
בסוף 2019 יוצג אותו דגם גם בגרסה כל-חשמלית (הוא לא יוצע בגרסה היברידית), ובאותה תקופה יחל בישראל שיווקה של גרסה היברידית/נטענת ל-DS7 עם הנעה כפולה ו-300 כ"ס.
שלוש שנים – ועוד
ב-DS מתכוונים להגיע לשישה דגמים גלובליים בפלחי השוק העיקריים, וריבו מבטיח שיהיו דגמים גדולים מה-7. התכנית היא להציג דגם חדש כל שנה, כך שהשלישי יוצג ב-2020.
דני שביט, מנכ"ל לובינסקי, מעריך שתוך שלוש שנים, כבר ב-2020, ניתן יהיה להגיע להיקף מכירות של 1000 יחידות בשנה, נתון שיעשה את DS לשחקן חשוב בתחום היוקרה. כדי להגיע ליעד זה, אחד האתגרים שיעמדו בפני היבואן יהיה לשכנע את היצרן שיספק לו כמות מספקת של מכוניות.